tankar som går som på räls

Tåg är min nya livsstil. Här dricker alla vin. Solen lyser över höstsverige och en gammal mans tatuerade hand. Svårförståerliga ord om saknad som känns som plast förundrar mig. Förälskad i en röst, i färgernas landskap. Mitt hjärta växlar i varmt och kallt och jag hoppas få en välbehövd kram. Orken räcker inte till oro längre, att andas ut och in får bli dagens uppgift. Tack för den här dagen, konstigt nog.

Hemma är där hjärtat är. Uppenbarligen har jag lämnat mitt hjärta på några ställen som jag inte visste om för jag räknas tydligen till det som är deras hemma. Jag är stolt över att de flesta av mina närmaste vänner är 50+. Säger det nåt om dom eller säger det nåt om mig? Eller dig kanske?

Ett pärlband av vänner
+ A-G & R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0