she's in the middle, yet outside

Homecoming. Eller håååmcaming, som LB nämnde minst 23 gånger i sin predikan.
sen fick jag komma hem också, homecoming på riktigt. Jag däckade. Som ni alla (eller i alla fall några) vet så är jag überkass på att sakligt beskriva det jag gör, men vi kan ju säga som såhär:
bilder säger mer än de futtiga orden som bara kommer ur min lilla, hjärtformade mun.
Men en sak kan jag säga på stabil, ren, oklanderlig svenska; Jag är en kristen HBT-rättsaktivist. Vill du följa med?



Pärlande blåa, kittlande intensiva, djupt förtrollande ögon

Kommentarer
Postat av: Oskar Nordman

Det var väldans vad alla såg trötta ut på de där bilderna, sov ni ingenting under helgen?

2008-10-02 @ 15:46:43
URL: http://oskarnordman.bloggproffs.se
Postat av: Lina

hannah vad fint...den där katten är så lik min katt, miungen:) saknar dig..puss!

2008-10-09 @ 00:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0