dunster av drömmar som mitt hjärta lätt köper

idag blev min kropp så totalt sönderblåslagen. Sönder blås lagen

helgen blev "hannah goes: sverige-runt". gbg, trollhättan (hur förkortas det?) jkpg och nkpg - tänk att det finns nåt fint (=vänner) på alla dessa platser. och tillbaka till karlstad igen såklart.



ensamhet är mitt vapen
pilgrodans gift
självförsvaret som spränger bakom ögonen
inombords rusar jag mellan väggarna
smeker varje hörn
låtsas att svaret är i nästa rum
livslögnen lurar mig; och jag låter mig luras
njuter av tyngden innan jag en dag ska slänga den i golvet
och höra hur den krasar under mina fötter
men jag är inte redo än - redo att möta världen
inte som den är
inte som jag är
tills tiden inte längre kan vänta på mig
vill jag bo i mitt slott av ord
omgiven av muren av korrekta formuleringar som jag själv har byggt
det kan bara inte finnas någon
som är mer anpassningsbar än jag

Kommentarer
Postat av: Stefanlover<3

Jag saknar dig min käraste<3

2008-10-23 @ 16:44:39
URL: http://beccibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0