fullkomlig ofullkomlighet

såhär borde det alltid vara

 och gärna såhär med (en rabbin, en präst och en imam)

jag tappade nyss en tekanna på min tå, det var inte skönt. apropå vad jag drömde inatt.
imorgon när jag vaknar kommer jag vara ensam, ensam, ensam. bäst att stilla hemlängtan med en film.
och det var precis som jag trodde, fast som i en dimma. det känns pinsamt att erkänna, men jag saknar dig något fruktansvärt.

kärleks/livslåttips: "Sången om dig och mig" av Tomas Andersson Wij -Stjärnorna i oss. Kom igen då, det är åtminstone värt att läsa texten; www.lyricsmania.com/lyrics/tomas_andersson_wij_lyrics_36845/other_lyrics_67686/sangen_om_dig_och_mig_lyrics_819772.html

Kommentarer
Postat av: Krutt

Varför händer det inget här för! Vill veta vad du gör plupp!

Saknar dej!

Puss

2009-02-27 @ 14:34:38
Postat av: hannah

hannah!? vad händer? uppdatera snart min vän :-)

2010-03-15 @ 22:02:56
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0